Téma: Koho používá B-h?

Od: Anonym: dr Bezděda---.bluetone.cz )
Kdy: 27. 10. 2005 15:05
Předmět: Koho používá B-h?

Navigace: link | přehled | fórum
Tak to jste mě potěšil. Snad jen s tou poslední větou nesouhlasím. Jsem přesvědčen, že B-h může použít třeba 10x denně člověka, který pracuje jako popelář a naopak nemusí použít ani jednou za život jiného člověka, který pracuje jako kazatel. Toto zaměstnání nikomu nezaručuje, že jej B-h bude používat. A to ani při kázání.
Od: Anonym: Marek ryšánek---.ostrava.tiscali.cz )
Kdy: 27. 10. 2005 22:30
Předmět: Re: Koho používá B-h?

No rozhodně si nepoužije toho, kdo se válí na gauči
Od: FS ČCE LOUNY <>
Kdy: 06. 12. 2005 02:38
Předmět: Re: Koho používá B-h?

Doktore, jaképak použít? Kdyžtak se říká "vyvolit" (v Písmu). Bůh nepotřebuje nikoho používat, stačí si sám. Spíše nám UMOŽNIL podílet se na jeho díle. A vy skutečně nevěříte, že Bůh dává sví církvi svého Ducha? Že se tak trochu stará, KDO je kazatelem a CO káže. To je trochu malověrné …
Od: Anonym: dr Bezděda---.bluetone.cz )
Kdy: 09. 12. 2005 12:14
Předmět: Re: Koho používá B-h?

Vážený pane Sbore ČCE Louny, na vaši poslední otázku ani odpovídat nebudu, jistě máte ještě celý život před sebou a doplníte si vzdělání sám. Internet stejně není ideální pro tento typ samostudia (je příliš povrchní). Co se týče kazatelů, tak vám na jednu stranu závidím vaši naivitu, ale věřte, že nyní i v historii bylo falešných kazatelů (biblicky řečeno lžiproroků nebo falešných proroků) vždy spíše většina, a to napříč různými náboženstvími a i v ČCE, mohl bych vám zde vyjmenovat desítky i stovky takových příkladu z historie, ale to už také nechám na vaše samostudium. Přeji Vám příjemný zbytek dětství.
Od: Uživatel Evangnetu František Konvalinka <>
Kdy: 11. 12. 2005 18:15
Předmět: Re: Koho používá B-h?