Nápověda: Filtrování SPAMů na Evangnetu

Na našem serveru neustále aktualizujeme a “cvičíme” filtr SPAMů. Při správném nastavení tak končí 97% SPAMů ve složce Nevyžádaná pošta (Junk). Upozorňujeme, že pokud si stahujete e-mailovou poštu pomocí protokolu POP3, stahujete pouze e-maily z Doručené pošty. Zprávy označené jako SPAM zůstávají ve složce na serveru. Pokud nemáte jinou možnost než POP3, řešením je filtr vypnout, tím ovšem budete stahovat i nemalé množství SPAMů.
Ke nevyžádané poště se dostanete:
  • přes webové rozhraní https://email.evangnet.cz (zde můžete v příslušné složce zprávy označit "Není nevyžádaná pošta", čímž ji přesunete do Doručené pošty a SPAM filtr tak "cvičíte". Zároveň můžete přidáním adresy odesílatele do adresáře (na severu) označit tohoto odesílatele za důvěryhodného.
  • využitím protokolu IMAP (lze nastavit v běžných e-mailových programech - Outlook, Thunderbird,…)

Správně nastavený filtr SPAMů vypadá takto
Aby byl funkční, musí být jako první. Filtry můžete flexibilně upravovat, vypínat a zapínat.

Nápověda (sekce)

Filtrování SPAMů na Evangnetu (článek)

Navigace