Aktuálně v ČCE

Co hýbe s ČCE...

Odpověď na příspěvek: Re: Kdo tvoří Spolek evangelických kazatelů?

Od: Anonym: Jiří Tengler <> ( ---.stsmo.cz )
Kdy: 02. 02. 2006 10:13
Předmět: Re: Kdo tvoří Spolek evangelických kazatelů?

Pokud - jak tvrdíte - některá (která?) média stanoviska SPEKu a ČCE ztotožňují, jsou to mizerná média a svou práci dělají špatně. Pokud jim někdo tuhle odbytou práci slupne, je to škoda. A je smutné, pokud zrovna evangelíci nedokážou rozlišit svou církev od nějakého kazatelského spolku.
Dále - když už se do těch farářů tolik obouváte, uveďte mi některého, jenž se na laiky "kouká ze shora". A také uveďte sbor, který si takové oprsklé chování nechá líbit. Vždyť jsou tam laici v přesile! Nechť si nespokojený lid udělá pořádek v místním sboru, když volá po pořádku ve sboru povšechném. A když už jsem u laiků - i ten synodní materiál částečně chystali oni, je to tedy do jisté míry hlas lidu.