Aktuálně v ČCE

Co hýbe s ČCE...

Odpověď na příspěvek: Re: Situace na konzervatoři EA v Olomouci

Od: Anonym: Jan Kirschner <> ( ---.144.broadband6.iol.cz )
Kdy: 07. 06. 2012 15:07
Předmět: Re: Situace na konzervatoři EA v Olomouci

Vážený pane, situaci v Olomouci vůbec neznám, poprvé jsem jako žurnalista amatér :-) zaregistroval informaci o napjatém dění na vaší škola na stránkách e-cirkev. Proto pro vyváženost vašeho příspěvku zde publikuji stanovisko SR z těchto stránek:
Myslím, že jsou zde i body jiné než bod 11 na který odkazujete a které jsou k vhodné zamyšlení v souvislosti s problematikou. Také si myslím, že zřizovatel má právo odvolat ředitele subjektu který zřizuje. Ale já to nechci hodnotit, s problematikou nejsem seznámen. Jen přemýšlím, co Vás vedlo k tomu, věc takto obsáhle zveřejnit (a abych pravdu řekl nemám moc chuť ani čas to číst do podrobností). Subjektivně mi to celé připadá jako dost smutné a objektivně mi to nepřísluší hodnotit.
Níže stanovisko SR :
"Stanovisko synodní rady ČCE k dění v Konzervatoři EA v Olomouci Synodní rada Českobratrské církve evangelické jako zřizovatel Konzervatoře Evangelické akademie (KEA) v Olomouci nekoná ani nekonala žádné kroky vedoucí ke změně zřizovatele školy. Zřizovatel školy hodlá dále rozvíjet dobrou tradici a práci KEA i v dalších letech.
"Synodní rada Českobratrské církve evangelické se 9. května 2012 setkala s vedením školy MgA. Petrem Rajnohou PhD., MgA. Robertem Mimrou a předsedou školské rady Mgr. Pavlem Glogarem, kterým bylo toto stanovisko jednoznačně sděleno.
Jako zřizovatel prohlašujeme, že jakékoliv šíření informací o změně zřizovatele a omezování provozu školy je nepodložené, zlovolné a působí destabilizaci jejího života.